četrtek, 4. februar 2016

mAJČKA zA eNOLETNICO bRINO

Aljaževa prijateljica Brina je točno 14 dni mlajša od njega in ko je njena mamica videla kakšno majčko sem mu naredila za 1. rojstni dan si je zaželela nekaj podobnega tudi za Brino. 

Pustila mi je proste roke, naj pa bo nekaj v vijoličnih ali roznih odtenkih je dejala. Izbrala sem roza cvetlično blago in ga kombinirala z zelenim pikčastim blagom, ker so mamici všeč tudi pikice. Najprej sem hotela narediti sovo, ker je za darilo ob rojstvu dobila odejo s sovico
Aplikcija je bila žal prevelika za na majčko, zato sem se odločila za mafin s svečko in nastala je čudovita majčka za navihano enoletnico:)



Naredila sem še preprosto voščilnico, na kuverto dodala balonček in mala slavljenka je 1. rojstni dan praznovala v prav posebni majčki:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar