sreda, 3. februar 2016

pRVA tORTICA zA aLJAŽA

Že pri Maruši sem se odločila, da bom svojim otrokom sama delala torte (no, le za prvi Marušin rojstni dan si je nisem upala:) in tako sem se lotila tudi torte za Aljaža. 

Biskvit brez jajc sem spekla že dan prej in to kar dvakrat, ker prva runda ni dovolj narasla, da bi ga lahko prerezala na 3 diske. Uporabila sem recept, ki je v bistvu pri komentarjih in so meritve v merskih enotah za maso. Prvo rundo sem spekla s trojno količino, ki ni dovolj narasla. Drugo rundo pa sem količino podvojila. Tako je bilo več kot dovolj biskvita za pravkotno torto 20x30 cm. 

Za nadev sem uporabila marelični kompot in banane. Krema pa je bila ista kot pri Marušini torti za 3. rojstni dan. Premazala sem jo s smetano in nanjo položila jedilno hostijo s sličico ceste, ki so mi jo pravtako kot Marušinega Nodija naredili v Planetu peke. Okoli in okoli sem jo okrasila še z mrvicami in s smetanovimi rožicami. Na cesto sem naknadno postavila še igračko avto. 

Torta pa je slikana že po pihanju svečke in po tem, ko je Aljaž veselo pomočil roko v smetano:) 





1 komentar: