ponedeljek, 21. marec 2016

dELAVNICA v vRTCU: kAKO nASTANE dEŽ?

V Marušini vrtčevski skupini imajo letos projekt sodelovanja s starši.

Ker sem trenutno še na porodniški (samo še 9 dni!!!), sem se javila, da jih obiščem v vrtcu.

Ker sem učiteljica, sem seveda izbrala nekaj poučnega, in sicer smo imeli delavnico Kako nastane dež?

Najprej sem jim prebrala slikanico Nekega deževnega dne, sledil je pogovor o prebranem.



Nato je sledil pogovor, o tem kako nastanejo oblaki in kako nastane dež. Nekateri otroci so že kar veliko vedeli, ostalim sem razložila enostavno in nisem preveč komplicirala:)

Nato smo naredili poizkus, ki sem ga našla na Pinterestu in nam je uspel super.

Easy Science Experiment: How Clouds Make Rain | The Happy Housewife

http://thehappyhousewife.com/homeschool/summer-cloud-science/#_a5y_p=2121528

Sledilo je še ustvarjanje.

Vsak otrok je naredil dežnik iz papirja. Doma sem na barvasti karton narisala dežnike in ročaje, otroci so ju izrezali, zlepili skupaj, okrasili s štampiljkami in različnimi "štancami", ki sem jih pripravila že doma. Dodali so še dežne kapljice in nastali so simpatični dežniki, ki pa nas ne bodo obvarovali pred dežjem:)

Aktivnost priporočam za kakšno deževno popoldne.
Upam pa, da jih bo to pomlad čim manj:)






Ni komentarjev:

Objavite komentar