torek, 1. marec 2016

sPOMLADANSKI šOPEK

V bistvu je bil ta šopek nabran že prejšnjo nedeljo, pa sem toliko časa odlašala z objavo, da vam ga pokažem danes, na prvi dan meteorološke pomladi:)
 

Maruša je zvončke odšla z babi, domov pa prinesla dva šopka kron'c oziroma velikih zvončkov. Enega smo obdržali doma, enega pa je odnesla v vrtec. 

Naredili sva preprosto vazo, in sicer je bel papir potiskala s srčki. Štampiljko sem naredila iz rolice toaletnega papirja, tiskala pa je kar s prstnimi barvami. 

Potiskan papir sem z vročim lepilom prilepila na jogurtni lonček, dodala pentljo in vzgojiteljica sta bili šopka zelo veseli. 

Ko je bilo tiskanja konec, sem ji pustila, da je še malo packala s prstnimi barvami in veselje je bilo neizmirno:)

Aljaž naju ni samo gledal, ampak je tudi on dobil papir in voščenko in je malo kracal:) Papir iz papirne role iz Ikee sem prilepila na mizo s svetlečim washi selotejpom, da se ne bi premikal po mizi, a je bil na koncu selotejp bolj zanimiv kot voščenka:)  


P.S. Ponavadi praznujem prvi pomladni dan 20. marca, ko se začne koledarska pomlad, ampak letos imam zime dovolj in kar se mene tiče, je že čisto prava pomlad:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar