petek, 15. julij 2016

mOJE pRVE kRATKE hLAČE

Včeraj sem se po več kot enem mesecu usedla za šivalni stroj in si dala duška ter šivala od pol desetih zvečer pa vse do polnoči:) 

Že dolgo časa sem imela v planu, da za Aljaža in Marušo sešijem kratke hlače. Danes dopoldne smo šli na obisk k prijateljici in njeni hčerki Brini, ki je že dobila nekaj mojih izdelkov, zato sem še njej sešila kratke hlačke. 

Kroje sem naredila s pomočjo kratkih hlač, ki sta jih otroka imela v omari in sem vedela, da so jima čisto prav. Šivala sem po mojih priljubljenih navodilih, dodala patente in nastale so simpatične kratke hlače. Ne še čisto popolne, ampak vsake naslednje so bile bolje narejene:) 

Brinine sem naredila prve in sem se malo igrala ter našila patenta na hlačnici še preden sem hlače sešila skupaj. Z namenom, da bi se izognila šivanju patenta na koncu, vendar ni bila dobra ideja, ker končni izdelek ni lep in je bolje našiti patent na koncu. Naučila sem se tudi, da mora biti patent max 1,5 cm krajši od obsega pasu oz. hlačnice, drugače lahko na koncu zmanjka blaga in nastane nepotrebna guba:( Pa še razkorak sem naredila prekratek:( 
Tako da Brina dobi še ene kratke hlačke:) 




Aljažu in Maruši sem sešila hlače iz istega blaga kot imata kape, šale in trakove. 


 Ja, Maruša ima obute plavalne čevlje, ker ima nove:)
In ja, Aljaž je slikan z bagerjem, ker ne gre nikamor brez njega:)

Čari otroštva:) 


1 komentar: