torek, 12. julij 2016

pOČITNIŠKI uTRINKI

Letošnje počitnice sem vzela zelooo resno in sem danes po več kot  14 dneh spet prižgala računalnik:) 

Vsak večer sem si rekla, danes pa bom naredila kakšno objavo ali uredila kakšno mapo s fotkami, pa me je premamila knjiga. Skoraj vsak večer sem zvečer brala, pa ne samo 5 minut:) Kmalu sem hodila spat in si tako nabrala nove energije. 

Torej, kaj vse se je dogajalo v prvih 14 dneh počitnic? Takoj v soboto, po koncu šole, sem se sodelavkami odpravila na potep po Češki. S sabo sem celo vzela ta velik fotoaparat, ampak fotk še nisem dala na računalnik, lahko pa si jih ogledate pri Anji. Na mojem fotoaparatu so podobni motivi, ker so nama očitno všeč isti motivi, so pa njene fotografije neprimerno boljše:) 

No, eno vseeno pripopam iz telefona:) 

Ko sem prišla domov, je na zelenici pred hišo že stal bazen:) Letos namreč ne bomo šli za dalj časa na morje, zato sva se z E. odločila za nakup bazena in moram reči, da je to gotovo bil nakup poletja:):):) Vsak dan se hladimo v v njem in celo malo zaplavamo:) 

Marušo sem za dober mesec vzela iz vrtca in tako dneve preživljamo skupaj. Malo pospravljamo, se igramo, ustvarjamo in se potepamo. In zvečer čakamo, da pride oči iz službe:):):) 

V soboto in nedeljo smo za kratek čas skočili na morje, v Izolo. Prespali smo v simpatičnem hostlu Alieti. Imeli smo srečo in dobili sobo za 6 oseb in jo imeli celo zase in to s klimo:) Tako da smo bili s prvim bivanjem v hostlu z družino zelo zadovoljni in se bomo zagotovo še vrnili. Tudi plaža pri svetlinku je super, ker ima veliko naravne sence, kamenčki v morju pa so bili najboljša igrača. 


Kako pa kaj vi preživljate poletje? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar