ponedeljek, 17. april 2017

vELIKONOČNA dARILCA iZPOD šIVALNEGA sTROJA

Nekako mi je uspelo, da sem tudi letos sešila nekaj kosov oblačil in jih podarila najbližjim... 

Maruša je dobila novo krilce, ki ga dobi skoraj vsako leto, ko nesemo k žegnju košarice. 

Kakšni krilci sem ji sešila dve in tri leta nazaj si lahko ogledate na spodnji povezavi. Pojma nimam zakaj ji lansko leto nisem sešila krilca:)




Za moji nečakinji sem sešila hlačke na katere sem kar malo ponosna, ker so res dobro uspele:) 



E.-jeva nečakinja je dobila trak, ker mi zaradi pomanjkanja časa ni uspelo sešiti hlačk:( Bo pa k traku dobila še ujemajočo kapico, ker ji je lanskoletna že malo tesna:) V dobrem ima pa seveda še ene hlačke:) 


Pretekli teden sem bila kar pridna v moji šivalnici - ja, že kar nekaj mesecev imam svoj kotiček, kjer lahko v miru šivam... Ga pokažem, ko bo do konca narejen, manjka še kakšna malenkost:)
 Zadnje časa je bilo šivanje bolj malo, zato je te dni prav sedlo sesti za šivalni stroj:)



Ni komentarjev:

Objavite komentar