sobota, 29. julij 2017

sLASTNE lEDENE oSVEŽITVE

V naši družini imamo velike ljubitelje sladoleda:) 
Lahko bi ga jedli vsak dan, 5x na dan:) 

Da stalno ne jedo samo kupljenega sladoleda, jim doma večkrat pripravim sladoled. Že lansko leto sem napisala kakšne vrste sladoleda pripravljam. Recept za domač jagodni sladoled pa še leto poprej.

Letos pa sem kar na dveh blogih hkrati našla še recept za jogurtove sadne sladoledne ploščice, kot jih je poimenovala Ana iz Anine kuhinje


Jaz sem recept malo priredile, ker imam sama laktozno intoleranco in sladolede vedno naredim z mlečnimi izdelki brez laktoze. Grškega jogurta brez laktoze v trgovini še nisem našla, zato sem uporabila navadni jogurt. 
Navadni jogurt lahko v grškega, ki je bolj čvrst narediš tako, da ga daš na cedilo in pustiš za kako uro, da odteče odvečna tekočina. Pri navadnih jogurtih odteče čisto malo tekočine, brezlaktozni pa so bolj tekoči in je od treh lončkov odteklo kar za en lonček tekočine oz. redkega jogurta, ki sem ga potem pojedla za zajtrk. 
Medu doma nismo imeli, zato sem dodala dve žlici rjavega sladkorja. Maso sem okrasili s čokoladnimi kapljicami, mrvicami in bananami. 



Ker sem maso vlila na okrogel krožnik, sem ledeno sladico poimenovala sladoledna pica in otroka sta bila navdušena nad imenom, izgledom in okusom:) 


Ni komentarjev:

Objavite komentar