petek, 15. december 2017

iDEJE zA dECEMBERSKO uSTVARJANJE z oTROKI

V šoli imamo vsako leto Miklavžev sejem in cel november z učenci pridno ustvarjamo:) Ideje ponavadi najdem v ustvarjalnih revijah kot je Unikat ali Prostočasnik in seveda na Pinterestu.

Letos smo ustvarjali: 

voščilnice

Angelčki in hiške na paus papirju iz knjige Drobna božična presenečenja.

Učenci so bili zelo dobri in navdušeni nad šivanjem s svetlečo nitjo.  

Idejo za te voščilnice sem dobila na učiteljski ustvarjalnici, 
ki jo je organizirala ustvarjalna trgovina Levček 


Idejo za simpatične snežake sem našla na Pinterestu

Leseni okraski iz brezovih kolutkov na katere so učenci narisali snežake in snežinke, jaz pa sem jih s pirografom vžgala v les. Ideja.



Mini jaslice na lesenem kolutku iz breze. Jožef in Marija sta iz das mase, Jezus je narejen, tako da smo v polovico orehove lupine natlačili das maso. Malo sem še okrasila z bleščicami, dodala mah in nastale so res simpatične jaslice. Takšne jaslice sem že pred leti dobila v dar in sem se jih letos končno lotila.  


Dišeče vrečke s sivko. Vrečke sem sešila jaz, sivko pa sem posušila že poleti. 


 Angelčki iz filca iz knjige Drobna božična presenečenja. Učenci so jih šivali sami, jaz sem samo pomagala vozlati in zaključevati:)
Angelčke sem obesila na veje in dodala še mehke smrečice iz filca, ki so jih šivali najmlajši in niso bile tako lepo sešite, ampak smo jih vseeno skoraj vse prodali. 


Takole smo na ogled in prodajo pripravile vse naše izdelke. Bilo je res pravljično:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar