ponedeljek, 26. marec 2018

dARILO zA mATERINSKI dAN v tEHNIKI qUILLING

Moji učenci - tretješolci so letos za svoje mamice za darilo za materinski dan, izdelali sliko v tehniki quilling - tehnika zvijanja papirja. 

Tehniko sem spoznala pri What's up moms, ko pa sem pogledala na Pinterest za ideje pa me je itak očarala:) 

Delali so srček, za navdih in navodila pri izdelavi sem imela tale srček.

Trakove papirja sem jim z rezalnikom za papir narezala jaz in sem komaj dohajala, tako hitro so jih porabaljali. Za trakove sem uporabila malo trši barvni karton iz Tedija (A5 velikost, pastelne barve). Delali so s takim veseljem, bili izvirni in natančni, da je uspela čisto vsaka slika. 
Slike so delali skoraj 2 uri, še med odmorom so šli delati, namesto, da bi se igrali:) in še bi jih delali, če nam ne bi zmanjkalo papirja. 

Zanimivo je, da sta se najbolj potrudila 2 fanta:)

Pa tudi dekleta niso zaostajala:) 


Lepili so z belim lepilom za les (Mekol) in ugotovili smo, da če je lepilo staro (nekaj sem ga imela še od lanskega leta) se posuši malo na rumeno, zato priporočam, da uporabite sveže lepilo. 

Srček so lepili na navaden bel A4 papir, mogoče bi lahko bil malo trši. Slike sem z vročim lepilom nalepila na valovite lepenke, z luknjačem sem naredila 2 luknji, otroci so napeljali vrvico iz rafije in nastala je simpatična slika, ki je bila mamicam menda zelo všeč:) 

Poleg tega so naredili še časopis o svoji družini - idejo sem dobila tu. Prevedla sem v slovenščino in dodala še za očka, naredilo so naslovnico in nastal je mini časopis. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar