nedelja, 18. marec 2018

mAŠKARE 2018

Za letošnje pustne maske sem imela velike plane, mislila sem, da bomo skupinska maska Tačke na patrulji - mamice triletnikov jo zagotovo poznate:)

Maruša se je najprej strinjala, da bo Sila - edina psička v risanki, pa si je potem premislila in dejala, da bo samorog. Tako letos prvič nismo bili skupinska maska, kar Maruši ni bilo preveč všeč, ampak je bila želja, da bi bila samorog premočna, Aljaž pa je bil letos prestar, da bi ga nahecali, da bi bil kaj drugega, kar si je zamislil:) 

Pri kostumu za samoroga nisem komplicirala, ampak sem naredila krilo na isti način kot lansko leto, dodala sem še rep, ki sem ga spletla iz treh trakov tila. 

Obroč z rogom sem kupila v H&M-u, bela majčka je iz Primarka. 

Lase sem ji pobarvala s kredami za lase, ampak se niso tako dobro prijele, bi bilo bolje, če bi jih pobarvala z barvami v spreju. 

Aljaž je rekel, da bo gasilec Samo in sem že kupila 
rumene hlače in blago za pulover. 
Nato pa smo šli brskati po starih kostumih in je zagledal kostum Nodija, ki ga je Maruša nosila, ko je bil on še dojenček in odločil se je, da bo Nodi.
 S tem mi je  prihranil kar nekaj dela in naredila sem 
samo nov pas in rutko:) 



Ni komentarjev:

Objavite komentar