ponedeljek, 25. marec 2019

dARILA zA mATERINSKI dAN

Danes je materinski dan in prejšnji teden smo z učenci imeli tehniški dan, kjer smo izdelovali darilo za mamice (pa tudi očije). 

Že dolgo časa sem imela spravljene modre stekleničke od Fructalovih sokov, ki so idealne za vazice. Otroci so na cca 1 m dolgo žičko nanizali perlice in nato sem jo navila na stekleničko. 

Idejo za rožico regrat sem našla na Pinterestu. Namesto kosmate žičke smo uporabili kar zelene slamice za pitje. 

Za voščilnico smo šivali srčke, ki smo jih nalepili na bel karton. Nekateri so narisali okvirje in vpeljali vrvico za obesit in je nastala slika. 



Aljaž se je v vrtcu naučil tole pesmico o mami, ki mi je zelo simpatična in resnična, zato jo delim z vami:

Mamica je moja, očkova in svoja.
Svoja je v službi in kadar je v družbi. 
Očkova je takrat, kadar jo ima rad. 
Najbolj pa je moja, za vedno in od vselej. 
Odkar je moja mama in še malo od prej. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar