sobota, 23. marec 2019

pUSTNI kOSTUM: vITEZ gARRETT

Aljaž je najprej hotel biti gasilec Samo, nato pa ga je Maruša prepričala, da naj bo vitez Garrett, ki je prijatelj Nelle, da bomo skupinska maska:) In ji je uspelo, mislim, da zaradi ščita in meča:) No, pa tudi risanko Princesa Nella rad pogleda:)

Sanja, ki piše blog Žogice in kravate, je pred tremi leti tudi šivala viteški kostum in pri njej sem našla idejo za "čelado" in tuniko. 

Blago za tuniko je umetna svila, ki sem jo obrobila z overlockom in nato okoli in okoli našila rdeč cik-cik trak. Vitez Garrett ima spredaj podkev, ki sem jo izrezala iz črnega preslikača. Luknjice mi je uspelo narediti z luknjačem. 

"Čelado" je nakvačkala babi in je zagotovo najboljši del kostuma, saj mu res da piko na i. 
Meč sem narisala na les, dedi ga je izrezal, E. pobrusil, jaz pa pobarvala z akrilnimi metalnimi barvami. 
Ščit sem naredila po navodilih Maje, ki piše blog Čas za kreativnost. 

Na začetku sem dejala, da smo bili skupinska maska. E. je letos bojkotiral in ni hotel biti maškara, jaz pa sem bila mati kraljica. Nisem komplicirala, ampak sem si ogrnila ogrinjalo od kostuma Anne in si na glavo dala krono, ki sem jo naredila kar doma iz papirja:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar