ponedeljek, 24. februar 2020

mAŠKARE 2o2o: aNGELČEK iN hUDIČEK

Maruša je letos najprej hotela biti jahačica na konju in sem že imela idejo kako ji bom iz škatle naredila konja, ki ga bo nosila na ramenih. Pa si je premislila in tako je letos angelček. 
Obleka je sestavljena iz dveh delov. Spodnja obleka je iz umetne svile in sem jo šivala po kroju za kapucarja, ki sem ga samo podaljšala. Največji kroj za kapucarja, ki ga imam je št. 110-116 in ker sem kupila premalo blaga, sem naredila preozko in prekratko obleko. Tako da sem jo ob straneh razširila z dodatnimi trakovi. Podaljšala sem jo s kosom blaga, ki sem ga malo nabrala. Celotno obleko sem šivala z overlockom, ker so se robovi zelo "cufali" in tudi obrobili sem jo samo z overlockom. 

Obleka mi ni bila preveč všeč in ker je tako ozka je nikakor ne bi morala obleči čez plašč in jo nositi zunaj. Zato sem ji sešila še zgornjo obleko. Uporabila sem poceni mrežaste zavese iz Ikee, ki sem jih nekoč kupila že ne vem zakaj. 
Krojila sem kar na Maruši in rezala na tleh, ker sem delala zelo široko in so se vse napake skrile. Čipkast ovratnik je od moje mami in ga je nekoč imela na bluzi. Okrasni trak iz čipk za rokave in dno obleke sem kupila v Tediju. 

Krila sem hotela najprej narediti sama, ampak jr bilo perje preveč drago. V Party shopu sem našla poceni krila za 5 evr in so ravno prav velika.

Angelski sij sem naredila iz belega obroča kupljenega v Ikei in žice na kateri so snežinke. Že dolgo nazaj sem ga kupila v Ikei in jo uporabljam za zimsko dekoracijo. 


Za 5 minut sem se oblekla v hudičko, da je angelček imel svoj par, ampak naš 😇 se boji👺, zato sem lasuljo hitro dala dol. Lasuljo in krilo sem imela že doma in sem se samo malo namazala po obrazu. 


Katera maska vam je bolj všeč? 👺 ali 😇? 
Meni zagotovo 😇🤗😍

Ni komentarjev:

Objavite komentar