sobota, 22. februar 2020

lEGO zABAVA zA pETLETNIKA

Preden vam pokažem kakšne maškarce smo letos, sem dolžna še objavo o praznovanju Aljaževega 5. rojstnega dne. 

Letos je naneslo tako, da je imel kar tri zabave. Dve za sorodnike in prvič za svoje sošolke in sošolce iz vrtca. Fotografije so mešane iz vseh 3 zabav, zato se kakšna postavitev morda podvaja.

Ideje za dekoracijo in igre sem seveda našla na Pinterestu. Največ stvari sem natisnila s te spletne strani. 

Vabilo so bila preprosta, shranila sem predlogo, dodala besedilo, natisnila, obrezala in prilepila na rumen karton. 


Za sorodnike smo mislili pripraviti rojstnodnevni zajtrk, pa smo ga zaradi bolezni odpovedali in smo potem raje pekli pice. 

Za otroško zabavo sem naredila smerokaz do prostora zabave. 


Okrasila sem vhodna vrata. 


Povezavo do lego črk najdeš tu. 

Prostor sem okrasila s papirnatimi lego kockami in lego glavami. Krogi na lego kockah so prilepljeni s 3D lepilnimi blazinicami. Lego glave sem obrisala na rumen karton in obrobila s črnim alkoholnim flumastrom. 


Velike črke za ime sem dobila tu. 

V Party shop-u sem kupla lego prtičke, krožnike in kozarce. 
Za zabavo za sorodnike pa smo lončke z imeni naredili sami. Predloge sem shranila, jih natisnila, obrezala in nalepila na bele papirnate lončke iz Tedija. 


Ideji za številko iz lego kock in stojalo za prtičke sem uporabile iz Marušine Lego friends zabave. 

Pripravila sem nekaj iger z lego tematiko, in sicer: 

*lego spomin*

Lego obraze sem natisnila, nalepila na zelen papir (čez bel papir bi se obrazi videli), plastificirala in obrezala. 


*pripni glavo (pin the head)*

Natisnila sem A3 velika lego človečka, s skupnimi močmi sva ga z Aljažem pobarvala z vodenimi barvicami, nato sem ga izrezala in prilepila na karton. 
Igra je potekala tako, da so morala z zavezanimi očmi "pripeti" glavo na telo. 
Podobno igro smo se igrali že na Marušini samorogovi zabavi. 


*lov na zaklad*

Aljaž si je zelo želel lov na zaklad in pripravila sem kartice z navodili, ki sem jih obesila okoli hiše. Na koncu jih je pričakal lego zaklad - sladkarije:)




*ustvarjalni kotiček*

Pripravila sem lego pobarvanke, lego labirint, lego kocke in hama perlice. 



S hrano tokrat nisem komplicirala, naredila pa sem dve torti. 

Prvo, kinder torto, sem naredila po Oopsi receptu. Krema se žal ni dobro strdila, vem pa kje sem naredila napako z želatino in upam, da mi naslednjič uspe bolje. Malo prekmalu sem jo okrasila in se je v hladilnku začela sesedati:(
 Dobra pa je bila vseeno:)




Druga torta je bil jagodni cheesecake z belo čokolado. Recept mi je poslala prijateljica in točno tistega ne najdem na spletu, je pa zelo podoben temu. 
Torta je bila zelooo dobra, malo manj mi je uspela okrasitev (smetana se je takoj razlezla, kljub temu da sem uporabila kremfix, ki naj bi dodal dodatno trdoto. 


Za otroško zabavo sem namesto torte naredila mafine, ki sem jih pozabila fotografirati. 

Lepo smo praznovali, Aljaž je užival in se mi večkrat zahvalil za vse zabave. Opazil je tudi detelje pri dekoraciji in prav zato se bom pri organizaciji otroških zabav še vedno naprej trudila. 

Napis z imenom in papirnate lego kocke sedaj takole krasijo Aljaževo sobo. 









Ni komentarjev:

Objavite komentar