ponedeljek, 4. maj 2020

dOMAČA pEKARNA

Dolgo časa sem se izogibala peki kvašenega testa, ampak karantena me je spodbudila, da se bolj pogosto lotim tudi tega. Sicer sedaj vsi pečejo z drožmi, mogoče se teh lotim naslednjo rundo karnetene😋

Ne pojemo veliko kruha, ker ga midva z E. skušava pojesti čim manj, otroka pa ga tudi ne pojesta veliko. Za prvo silo imam v skrinji vedno nekaj žemelj, ki jih na hitro odtajam v mirovalovni pečici.

Najraje še vedno spečem ta hitri kruh iz radenske: pol kg moke (jaz ponavadi uporabim pirino), zavitek vinskega kamna, žlico soli, pol litra radenske in žlico olivnega olja zmešamo skupaj in prelijemo v ozek podolgovat pekač (v obliki toast paketa). Pečemo cca 50 min na 180 st. in dobimo odličen kruh, ki zdrži kar nekaj dni. 

Prvič sem spekla burger  bombetke po receptu Jernej kitchen. Oblika ni bila čisto prava, ker se testo ni lepo oblikovalo (sumim, da sem dala preveč moke), okus pa je bil odličen.


Švedske cimetove rolice - kanelbullar obožujem in jih vedno kupim, ko sem v Ikei. Najboljše pa sem seveda jedla na Švedskem, kjer sva bila na poročnem potovanju

Recept je iz 220 stopinj poševno, delala sem polovično maso in jih je prišlo za skoraj poln velik pekač. Pekla sem jih malo dalj časa kot piše in so se mi na koncu malo zažgale🙈, ampak so bile še vedno odlične. Najboljše so bile še tople. 

Maruša in Aljaž obožujeta slanike in ko sem videla recept na Instagramu Alenke Košir, sem se odločila, da ji poskusim narediti. 

Pri delu sta mi pomagala tudi otroka, da sta si jih zaslužila😉




Nastali so noro dobri slaniki, ki smo jih pojedli še isti dan😋

V planu imam še speči toast kruh, ker imata otroka za zajtrk ali večerjo zelo rada toste. Če imate kak dober recept, se priporočam. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar