torek, 5. maj 2020

kAKO pOSPRAVITI lEGO kOCKE

Maruša in Aljaž imata vsak kar po nekaj kompletov lego kock. 

Duplo kocke imata pospravljene v dveh velikih škatlah (Ikea Trofast)

Klasične, male lego kocke pa smo glede na barvo razvrstili v posamezne škatlice. Preizkusila sem več različnih in najbolj se obnesejo Ikeini škatlice s pokrovom, saj so dovolj globoke, da lahko brskaš po njih in kocke ne padejo ven (razen, če imaš res ogromno kock). 
Barvne škatlice prodajo na otroškem oddelku v kompletu po 3 skupaj (ravno sem videla, da so naredili novo barvno kombinacijo in sedaj lahko izbiramo med 3 različnimi seti). 
Večji prozorni škatli z razdelki sta tudi Ikeini, tudi te so na otroškem oddelku. Škatlo v kateri so modre in zelene kocke imam že kar nekaj časa in se lahko razdelki vzamejo ven in delaš različno velike prostore. Novejša škatla, kjer je največ rjavih kock pa ima fiksne razdelke. 
Škatlica na levi, kjer so črne kocke pa ima majhne razdelke in je iz Tedija. 


Še ena prednost Ikeinih škatlic je, da imajo na pokrovih utore in se lepo zlagajo druga na drugo. 


V nizko Trofastovo škatlo gredo 4 male škatlice, v visoko pa 8. 


Navodila za sestavljanje imata vsak v svoji mapi s prozornimi mapami in tako hitro lahko najdeta kar potrebujeta. 


Z Marušo sva med počitnicami posortirali vse njene Lego friends kocke in potem smo 2 dni sestavljali njene komplete. Na začetku sem ji malo pomagala pri iskanju kock, potem pa je bilo kock čedalje manj in jih je sestavljala sama. Tudi jaz še vedno rada sestavljam kocke in sem sama sestavila en komplet🙈. 

Lego friends mesto je postavila kar na telovadni blazini, ki jo lahko poljubno premika po sobi. 

Sedaj pa čakam, da bomo spet lahko odšli v Ikeo, da kupim nove škatlice. Dala sem jima nekaj mojih škatlic, kjer sem imela pospravljene moje drobnarije v šivalnici in jih imam zdaj raztreščene v predalih🤷‍♀️. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar