sreda, 27. januar 2021

bELI kONJIČEK nA pALICI

Pri nas navdušenje nad konji ne pojenja in sedaj, ko se ne sme jahati pravih konjev, so tudi ti na palici super nadomestilo😉

Aljažu sem avgusta sešila konja in že takrat sem najmlajši nečakinji obljubila, da ga sešijem tudi njej. No, po 5 mesecih, mi je to končno uspelo.

Želela si je belega konjička, ki sem mu naredila roza grivo. Postopek izdelave je bil podoben kot pri Aljaževem konju, le da mi je nekako uspelo, da tale konjiček gleda malo bolj v desno🙈




Sedaj imajo vse 4 sestrične in bratranec vsak svojega 🐎 Imajo tudi svoj konjeniški klub Podkev, kamor si sprejet, ko si star 6 let☺️ 
Konji imajo seveda tudi imena in od leve proti desni vam predstavljam Mistrala, Mavrično belo, Gango, Zvezdo in Popil. 







Ni komentarjev:

Objavite komentar