petek, 1. januar 2021

nOVOLETNA dARILCA

✨S R E Č N O 2021✨

Novo leto smo pričakali doma, malo jedli, malo plesali in se igrali in ga vsi 4 skupaj pričakali. 


Za novoletna darilca za družino in prijatelje sem letos šivala kuhinjske krpe iz tkanine vafel. 



V belih vrečkah so praženi mandelji, ki jih delam in podarim vsako leto😊


Na zgornji fotografiji je malo manj kot polovica krp in vrečk z mandlji. Okoli 11 sem jih poslala kar po pošti, skupaj z voščilnicami in tako presenetila tiste, ki ne živijo blizu nas. 

Družinam z otroki sem dodala še igro Nariši ⛄. Če želite predlogo, mi lahko pišete in vam jo pošljem😉











4 komentarji:

  1. Oj, kako se obnese tale blago? Sem si ga ogledovala, pa se nisem odločila. Lažje bi bilo, če bi ga lahko pobožala :o) Sem pa razmišljala, da bi krpe naredila iz tetra blaga. Dvojnega ali trojnega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, moram vprašati uporabnike😉 sem namreč vse podarila in nobene zame obdržala🙈 tako, da če kdo, ki je to dobil za darilo bere komentar, naj odgovori na Anjino vprašanje. Menda je pa tudi tetra super za krpe😉

      Izbriši
  2. Svojo krpo sem ravno včeraj uporabila. Se super obnese 😊 je mehka in dobro vpije vodo 👍

    OdgovoriIzbriši