sreda, 14. julij 2021

mARUŠINO pRVO sVETO oBHAJILO

 Konec maja smo imeli v naši družini poseben praznik, saj je Maruša prejela prvo sveto obhajilo.

S pomočjo strojčka Big shot sem naredila vabila. 



Za dekoracijo sem si zamislila lok iz balonov in prave barve ter dokaj ugodno ceno sem našla pri Evitas. Trak na katerega namestiš balone se lahko uporabi večkrat in mislim, da je bil to prav dober nakup:) 



Kosilo smo imeli kar doma, nekaj hrane smo naročili, nekaj pa pripravili sami. Mize sem dekorirala s šopki iz pšenice in belih dišečih nageljčkov. V največji šopek pa sem dodala ivanjščice. 




Takole smo pripravili mize za kosilo. Mami je našla še star kvačkan prt, da je bila miza za katero je sedela slavljenka še lepša. Imeli smo tudi posebne prtičke, namenjene prav za sv. obhajilo. Nad njimi je bil navdušen še g. župnik, ki nas je obiskal:) Kupila sem jih v Pekiju v Ljubljani. Na spletni strani jih nimajo, imajo pa jih v trgovini. 


Vsi prvobhajanci so imeli pri sv. maši enaka obleko. Pod njo pa je imela Maruša belo oblekico, ki sem jo že nekaj mesecev prej naročila na spletni strani About you. Ker smo poleti povabljeni na poroko, jo bo lahko oblekla še takrat. 
Obleka je brez rokavov, zato ji je babi nakvačkala belo jopico, ki je na ta dan prišla še kako prav, saj ni bilo tako vroče. 


Za konec pa še torta. Naročili smo jo kar v lokalni slaščičarni, saj se je sama nisem lotila delati. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar