sobota, 5. junij 2021

sLADKA zABAVA zA 9 lET

 Tematika letošnje zabave za Marušin 9. rojstni dan so bile sladkarije (majčko in tortico si lahko ogledaš v tej objavi).

Zabavo za prijateljice in prijatelje bi morala imeti na svoj rojstni dan, ampak smo jo prestavili na včeraj, ker bi tisti dan imela premalo časa za druženje (ravno so začeli s tridnevnico pred prvim sv. obhajilom). 

Vabila je naredila sama, čisto enostavna, okrasila jih se samo z nalepkami sladkarij, ki sem jih kupila v Tediju. 


Okraševala nisem veliko, samo nekaj pisanih balonov in lok iz belih balonov, ki je ostal še od praznovanja sv. obhajila. In seveda velika 9:)


Pripravila sem mizo s prigrizki, naredila sem še mini pice, ki pa jih niso pojedli veliko:)


Glavni del zabave je bilo delanje piškotnih lizik in okraševanje ameriških krofov. 

Večer prej sem naredila testo za piškotne lizike. Idejo sem našla pri Midva kuhava. Niso nastale tako lepe kot pri njiju, ampak otroci so jih z veseljem delali in bile so zelo dobre. Ker se testo hitro zmehča, jih je potrebno delati zelo hitro, kar pa jih bilo pri otrokih malo težje, ker oni radi gnetejo testo dolgo časa:)



Ko so se lizike pekle, smo se lotili okraševanja krofov. Krofe sem spekla večer prej in je trajalo dobri dve uri, da sem vse napekla, saj sem imela samo en pekač. Pekač sem na spletu komaj našla, saj je bil povsod razprodan ali pa je bila cena previsoka. Na koncu sem ga našla pri Pekiju. Spekla sem dva okusa krofov, oba po receptu Leaneen. Oreo krofe sem spekla dvojno maso in jih je prišlo 16. Drugi okus pa so bili limonini krofki z malinami, ki sem ga malo priredila in izpustila ven limono. Teh sem spekla enojno maso in jih je prišlo 12. Krofi so se lepo spekli, res je potrebno paziti, da se modelčki s testom napolnijo le do 2/3, ker drugače preveč narastejo in na sredini ne pride lepa luknja. 

Za okraševanje sem pripravila različne perlice, mrvice in oreo drobtine. Za oreo krofe sem na vodni kopeli stopila bele Deco Melts, za bele krofe pa sem stopila kar navadno Milko čokolado. Otroci so uživali v okraševanju in nastali so res lepi in tudi dobri krofi. 



Za otroške zabave ne pečem torte, ker je nikoli ne pojedo in ponavadi naredimo tortico kar iz mufinov. Letos pa smo tortico naredili iz krofov:)


Praznovanje smo zaključili s peko penic.


Zabava je uspela, slavljenka in povabljeni so uživali, jaz pa rabim vikend na off, da si opomorem od vseh praznovanj:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar