sobota, 30. december 2023

iZVEZENI bOŽIČNI vENČKI

Novembra sem na bolniški začela vezti božični venček. Potem je prišel nori december in sem seveda pozabila na vezenje😅 Tako da sem ga končala 24. decembra dopoldne in ga podarila mami na sveti večer.


Motiv sem našla na tej strani. Imajo pa še več brezplačnih božičnih motivov.

Doma sem imela še nekaj manjših obročev (v Tediju se dobijo ugodno), zato sem na sveti večer in na božično dopoldne izvezla še dva venčka, enega za taščo in enega za E-jevo staro mamo. Slednjega sem vezla še na poti na božično kosilo🫣



Motiva sem za oba venčka narisala sama. Ideji pa sem našla tu.

Maruša je za prijateljico izvezla snežinke, pomagala sem ji res čisto malo. Video tutorial najdeš tu. Motiv sem narisala kar sama, ker je res preprost.


Za doma pa sem se lotila malo večjega motiva in sem ga po malem vezla vsak dan od božiča in ga končala danes. Med vezenjem sem zagotovo pogledala vsaj 2 božična filma in neko božično serijo na Netflixu😅


Brezplačen motiv sem našla tu. Tutorial na YouTube pa je tu. Vezla sem s pomočjo videa, ker je bil motiv zame kar zakompliciran. Končni izdelek mi je všeč, vedno pa je prostor za izboljšave😉

Ni komentarjev:

Objavite komentar