nedelja, 31. december 2023

pRAZNIČNI dECEMBRSKI uTRINKI

Še zadnja objava v letošnjem letu - z utrinki zadnjega decembrskega tedna. 

Letošnja smrečica in jaslice so na novem mestu v stanovanju, saj smo na hodnik čez celo steno postavili omare. Mi je všeč, ker smrečico vidimo tudi iz dnevne sobe in je bolj v centru dogajanja😉


Sem posnela kar video našega okrašenega stanovanja😉



                       Venček za na vrata sem letos uspela narediti šele 24.😅

V tednu po božiču smo se malo potepalo okoli, malo smo bili doma😉

Na Štefanovo smo šli iskat sneg in ga našli v Avstriji, na majhnem smučišču Bodental (čez Ljubelj), kjer sta se otroka sankala.


Na kosilo smo šli na odlične pice v Dvorje v gostilni Pod Jenkovo lipo. Prvič smo naročili 4 pice, ker je bila lakot huda, ampak očitno ne tako huda, da bi otroka dejansko pojedal vsak svojo malo pico. Bomo še nekaj časa naročali 3😉



Blizu Dvorij je vas Adergas, kjer smo si ogledali 
čudovito predstavo živih jaslic





Z E. sva šla na koncert Vlada Kreslina.

Drsati nam je tudi uspelo iti enkrat😅

Pa spet sem pekla mandlje.

Obiskali smo Arboretum Volčji Potok✨







Danes dopoldne smo imeli 3 družine pri nas doma prednovoletni brunch in smo do večera zagotovo siti😜






Jaz sem pripravila slani del, ostali so prinesli sladko😉 Zelo dobro mi je uspel česnov kruh, delala sem ga po tem receptu. Slano smrečico sem delala na tak način. Sladka verzija se naredi z Nutello in je tudi zelo dobra. Lansko leto pa sem delala takšne smrečice in venček

Za na konec pa delim še nekaj idej za otroke, da bodo lažje dočakali novo leto😉 

Želim vam lep skok v novo leto 🎆🍾🥂🎇




Ni komentarjev:

Objavite komentar