ponedeljek, 19. februar 2024

bAGER zABAVA zA 9 lET

Aljaž je trenutno najbolj navdušen nad bagri in zato je bila tema letošnje zabave povezani z bagri in gradbišči. Podobno zabavo je imel že za 6. rojstni dan

Vabilo sem oblikovala v Canvi. Uredila sem si učiteljski dostop in je super, ker imaš dostop do vseh vsebin. 


Z družino je letos praznoval prav na rojstni dan in pripravila sem jim narezke. 



Torta ni bila tako posebna kot za 6. rojstni dan, ampak trenutno ima najraje cheesecake in pri okrasitvi je potrebno biti kar izviren😅 Naprintala sem mini gradbene stroje in jih nalepila na zobotrebce. 


Za 6. rojstni dan sem mu sešila pulover z bagrom. Letos sem vprašala ali si še želi rojstnodnevno majico in je dejal, da letos še😅 Našila sem mu bager in se malo poigrala s funkcijo vezenja na šivalnem stroju in napisala znamko bagra, ki ga je dobil za darilo😉


Naslednji petek je imel zabavo s sošolkami in sošolci. Zabava je bila ravno na dan, ko je zapadlo 25 cm snega in najprej so se igrali zunaj na snegu in nato prišli noter. Večino časa so se igrali sami, pripravila sem samo dve dejavnosti. Okraševanje piškotov bagrov in igrico, kjer so morali ugotoviti katero orodje tipajo pod odejo. 


Namesto torte pa mafini😉 Črke in številke sem z modelčki izrezala iz piškotne mase. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar