torek, 20. februar 2024

mAŠKARE 2024

Vsako leto se veselimo maškar in upam, da se bosta otroka hotela še dolgo časa našemiti. 

Letos nisem imela veliko dela s kostumi, saj je Maruša svojega naredila s sošolko. Ona je bila sonce, sošolka pa luna. 


Sošolka je obema naredila obroče, uhane in obesek za na verižico. Vsaka si je naredila svoje krilo, v katerega sta napeljali lučke na baterije. 




Aljaž je bil gradbinec😉 Oči mu je kupil delavski pas, jaz sem mu skrajšala in zoožala očijeve delavske hlače. Čelado mu je posodil oči😉


Letos sem pomagala tudi pri kostumu za nečakinjo. Bila je cry baby, tisti, ki imate 6-letnice, boste vedeli kdo je to. Na majico sem ji našila mavrico, ostalo pa ji je naredila oz. kupila njena mami.


Jaz sem bila letos pomladni travnik, saj smo s sodelavkami dogovorile, da bomo skupinska maska pomladni travnik in smo bile rože in travniške živali. 
Moj kostum je bil enostaven, zeleno ogrinjalo z našitimi rožami iz filca in obroč z rožami. Obroč sem letos naredila na novo, in sicer sem ga ovila z zeleno filc volno in gor nalepila kvačkane rožice, ki sta jih naredili moja mami in teta.






Ni komentarjev:

Objavite komentar