ponedeljek, 6. maj 2024

vELIKA nOČ 2024

Očitno postavljam nov trend, ker sem tudi lanskoletno velikonočno objavo objavila maja😉

Najprej pokažem butarice, ki jih je tako kot lani, naredila moja mami.


Letos smo spekli klasično potico. 



Preizkusili smo dve novi tehniki barvanja jajc. Prva je bila da si jajce zmočil z vodo in ga povaljal v drobnih koščkih čebule in nato ovil v najlonko, zavezal in dal kuhati v vodo s čebulnimi olupki. Za to tehniko mi je povedala mami in so nastali pirhi z zanimivim vzorcem. 


Za drugo tehniko sem izvedela na Instagramu pri Mateji, ki vodi profil Ljubki dom

Navodila sem kopirala direktno iz objave, dela se v modelčkih za mafine. Letos sem bela jajca kupila, prejšnja leta pa sem jih razbarvala sama

Žlica sode/žlica vode. Dodaš barvo za živila. Jajčka prestaviš v modelčke za muffine ali druge posodice
Jih pobarvaš z različnimi barvami. Preliješ čez alkoholni kis. Počakaš, zmes jih lahko malo obračaš, da se barve lepše razlijejo. Jih splahneš z vodo. 


Otroka sta se pri barvanju zelooo zabavala in vsi smo bili navdušeni kakšna lepe barve so nastale. Na te pirhe smo nalepili nalepke iz DM-a, ki so ostale od lani. Moram naslednje leto jih kupiti prej, ker so jih letos že vse pobrali. 


Za darilca sem letos podarjala takšne košarice, idejo sem videla na Instagramu pri Tjaši. V košarice sem dala, kar sem našla doma in so izpadle res kjut. 




Jajčne svečke sem naredila sama, in sicer sem v stari posodi stopila rumeno svečo dodala malo limoninega eteričnega olja in vosek vlila v polovičke jajčnih lupin. Stenj sem že prej pritrdila na dno lupine, tako da sme ga pomočila v vosek in počakala, da se malo strdi.




Pa še tradicionalna fotka z okrašenimi vejami in vsemi pirhi na kupu😉


Ni komentarjev:

Objavite komentar