sobota, 1. junij 2024

aLJAŽEVO pRVO sVETO oBHAJILO

Preteklo nedeljo smo imeli kar dvojno praznovanje, saj je na Marušin 12. rojstni dan, Aljaž prejel prvo sveto obhajilo. 

Vabila sem delalo malo pozno, so pa zelo podobna Marušinim



Naš prvobhajanec😇 Vsi so imeli enake obleke in so bili tako zelo lepi. Začuda se fantje niso nič pritoževali nad tem, da jih morajo nositi😅

Kosilo smo imeli doma, v kmečki sobi mojih staršev. Malo sem dekorirala z žitom in potonikami. Kot zanimivost povem, da sem pri Maruši uporabila ivanjščice, letos pa so že odcvetele, saj je letos vse cvetelo 2 tedna prej. 



Balone s kelihom in hostijo sem kupila v Party peku, prtičke pa v Pekiju.


Za kosilo smo imeli meso, morsko hrano in krompir izpod peke.


Po kosilu pa smo se posladkali s pecivom in seveda torto😀


Torto sem tokrat naročila pri znanki in je naredila res lepo in dobro. Aljaž si je izbral okus čokolada-jagoda. 

Hostijo in makrone s poslikavo sem kupila v Žitopek. Makrone je s kremo napolnila Maja, ki je spekla torto.

Ni komentarjev:

Objavite komentar