sobota, 1. junij 2024

fILMSKA zABAVA zA dVANAJSTLETNICO

Kaj delati na domači zabavi za rojstni dan s kupom dvanajstletnic? O odgovoru na to vprašanje sem razmišljala cel mesec maj😅 

Maruša je želela, da ponovimo lansko kuharsko zabavo, le da bi bila tokrat podobna kot oddaja Mali šef Slovenije. Imele so se res super, malo manj zabavno pa je bilo pospravljanje kupa posode, ki so jo pustile za za sabo🫣 

Hvala bogu sem dobila idejo za filmsko zabavo in da bodo na njej snemale filmčke. Maruša namreč zelo rada igra in je to njen velik talent🤩

Vabilo na zabavo je tokrat s pomočje dveh prijateljic kar posnela in ga poslala preko telefona.

Dekoracijo sem naročila na Sheinu, prav tako  stojalo za mafine in škatlice za kokice.





Ko so se vsa dekleta zbrala, so imele najprej filmski kviz, ki sem ga pripravila v Kahootu. Pripravila sem različna vprašanja o risankah in mladinskih filmih in dekleta so se res zabavala. 

Nato so se po skupinah lotile snemanj filmčkov. Sobe v stanovanju so se spremenile v studia. Tema filmčkov je bilo poletje. Aljaž in sestrična sta bila statista in pomožna snemalca in sta odlično opravila svoje naloge. Všeč mi je, da ju Maruša tako vključi v zabavo, lansko leto sta bila žiranta😉

Vmes ko so snemale, sem jaz pripravljala hrano. Spekla sem tunine tortilije, hrenovke v testu in pica rolice. Ugotovitev: dvanajstletnice veliko pojejo in popijejo😛 Popile so namreč kar 15 l bezgovega soka🫣


Filmčke so snemale skoraj 2 uri, sledilo je montiranje v aplikaciji Inshot, nato pa sem jaz naložila filmčke na moj YouTube kanal (zaseben link). Ker nalaganje traja, nam je samo en filmček uspelo pogledati na TV, ostale dva pa na računalniku in sem ju kasneje naložila. Med ogledom filmčkov so jedle prav posebne kokice - Pokice. V Zlati ptički prodajajo različne okuse: vzela sem zeleno jabolko, malino, potico in borovnico. Malo večje pakiranje karamele z arašidovim maslom pa sem kupila v Sparu. Dekletom je bil najbolj všeč okus zelenega jabolka. So pa zelo sladke in jih ne moreš pojesti zelo veliko😅



Plan je bil, da si kviz in filmčke ogledamo projecirane na steno. Prijateljica mi je posodila projektor, ampak žal ni imel pravega kabla za povezati z računalnikom🥲

Namesto torte sem spekla malinove mafine s kislo smetano in belo čokolado. Maruša zadnje čase obožuje kombinacijo bele čokalade in malin. 


Zabava je res uspela, dekleta so uživala in nastali so zanimivi filmčki, ki bodo zagotovo lep spomin🤩



Ni komentarjev:

Objavite komentar