torek, 26. oktober 2010

"nOVA" dNEVNA sOBA iN nOVA tORBICA


 

Po skoraj dveh letih je prišel
čas za
mini prenovo stanovanja:)
Prva na vrsti je bila
dnevna soba.




Na novo sem pobarvala eno steno, ki je bila že umazana. Sem že razmišljala o novi barvi, ampak ta zelena mi je takooo zelooo všeč, da je nisem spreminjala. 
Pomagala mi je Saša, ki je naredila tudi nekaj fotk (Saši hvalaaaa:))


Poleg osvežene stene, sem prestavila tudi pohištvo.
Zamenjala sta se kavč in knjižna omara in prostor je sedaj večji,
bolj odprt in povezan s kuhinjo.



Popoldne sem odšla na šiviljski tečaj, kjer sem končala torbico po Tildinem kroju. Je zagotovo najbolj srčkana torbica, ki sem jo naredila do sedaj:)


Le kam bo prvič odšla na potep?

Upam, da ste tudi vi imeli tako ustvarjalen dan kot jaz:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar