ponedeljek, 11. oktober 2010

uSTVARJANJE zA nAJMLAJŠE ...

Ne šivam samo za odrasle, ampak sem nekaj izdelkov naredila že za male nadebudneže:)




Čisto prvi izdelek je bila prešita odeja za dojenčico Klaro.
Na eni strani so skupaj zašiti pisani kvadratki, druga stran je srčkasta.
Copatke je skvačkala moja teta, ki je prava mojstrica v tem.
Jaz pa sem bom tudi enkrat naučila te umetnosti:)

Podobna odeja je nastala tudi za dojenčico Julijo.

Prihod na svet pa je napovedalo še kar nekaj dojenčkov, jaz samo čakam na sms-e, ki mi bodo povedali ali moram šivati roza ali modre odejice:)



Klara ima starejšega bratca Tomaža, ki je v dar dobil črtasti povšterček. 
Le ta je bil velik hit in je šel z njim takoj na popoldanski počitek:)

Naslednji izdelki pa so bili zašiti za mojega soseda in krščenca Ažbeta, ki je vesel uporabnik mojih stvaritev:)


Za v voziček sem mu zašila prevleko,
na eni strani je črtasta, na drugi strani potiskana z različnimi motivi. 



Doma ima mali cel igralni center:) Da se kam ne udari, sem debelo peno oblekla v blago, za v stajico pa naredila prevleko iz istega blaga.


Za konec pa še Ažbe,
ki že stoji na svojih dveh nogah in radovedno gleda v svet:)


Op. Vse blago je bilo kupljeno v Ikei in se lepo reže in šiva tako, da ga toplo priporočam.


1 komentar:

  1. Čudovite in super pisane stvaritve za tele živahne malčke:)

    OdgovoriIzbriši