četrtek, 21. oktober 2010

tORBE, tORBE, tORBICE ...

Kdor še ne ve, bo pa izvedel zdaj: Ena izmed mojih mini "obsesij" so torbe: ni važno kakšne barve, oblike ali za kam je namenjena, samo da je torba. Doma jih imam gotovo preko 20, razdeljene pa so na pomladno-poletno kolekcijo in jesensko-zimsko kolekcijo.
Bila sem čisto navdušena, ko sem ugotovila, da si torbe lahko sedaj šivam tudi sama - čisto take kot si jih želim in potrebujem (hmmm ... marsikdo bi rekel, kdo pa potrebuje več kot 20 torb - no jaz jih:).
Prvo torbo, ki sem jo zašila ste že videli (tista rožasta, ki se obrne na obe strani), okolica je bila nad njo navdušena, zato sem jih v poletnih mesecih zašila še nekaj ...


Tale torba je bila darilo za mojo teto, je pa izboljšana verzija prve, ker ima na zunanji in notranji strani dodana tudi žepka.

Naslednja torba z morskim motivom (ribica je bila že na eni izmed oblek) je nastala iz dveh jeans oblek, ki sem jih razrezala in potem šivala nazaj skupaj da sem dobila dovolj velike kose blaga za krojenje.   

Ker sem prvi sestrični sešila torbo za r.d., sem jo zašila še drugi sestrični. Zraven pa še obvezno spada mini toaletna torbica:)

Sedaj spet hodim na šiviljski tečaj in tam sem začela šivati novo torbico - po Tildinem kroju in iz Tildinige blaga:)


Malo za pokušino:)

Upam, da bo naslednji teden že končana
in jo bom lahko vzela s sabo kam na lepše:)



4 komentarji:

  1. Torb in torbic pa res ni nikoli preveč :)

    Tele nove pa še nisem videla :O
    Le hitro jo končaj, ker me res zanima, kakšna bo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo Petra ali bi se dalo dobiti tvoj e-mail naslov.?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej, moj mejl je pcerar1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. danes sem zelo navdušena. Videla sem komentarje ljudi, ki so že dobili posojilo pri LAPO M-F, zato sem se odločila za prijavo na podlagi priljubljenih priporočil in šele pred nekaj urami sem potrdila skupni znesek 28.500 evrov na računu. To je res odlična novica in vsem, ki potrebujejo pravo posojilo, svetujem, da zaprosijo preko e-pošte: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši