četrtek, 18. oktober 2012

2 iDEJI zA kOSILO

Ta objava je še dolg izpred 2 tednov, ko sem objavila nekaj receptov, potem pa se je zgodil KCWC teden, ta teden pa je pri nas polno zaseden in namesto, da bi sedaj ko mala spi, pomila posodo ali zložila oblačila, raje pišem objavo, da bo vsaj ena ta teden:)

Torej, recepta za:
 
PIŠČANČJO RIŽOTO - po receptu moje mami

SESTAVINE:
2 piščančja fileja
1 čebula
korenje (po okusu)
paradižnikova mezga v tubi
zelenjavna kocka
FANT za golaž in paprikaš
skodelica riža
olje, sol, poper

PRIPRAVA:
Na olju popražiš čebulo, dodaš na koščke narezan piščanec in na kolobarje narezano korenje. Pražiš dokler piščanec ne postane bel, nato dodaš tri skodelice vode in eno skodelico riža. Dodaš še zelenjavno kocko in paradižnikovo mezgo (po okusu). Kuhaš, dokler riž ni kuhan in nekaj minut pred koncem dodaš še zmes za golaž (pripraviš tako, da v skodelici zmešaš vsebino vrečko in cca 5 žlic vode). Po želji še soliš in popopraš.

 Zraven rižote se prileže:

 RUKOLINA SOLATA S ŠAMPINJONI IN PINJOLAMI - idejo sem dobila v eni izmed ljubljanskih restavracij

 
SESTAVINE:
rukola
250 g šampinjonov
pinjole
olivno olje
balzamični kis
sol

PRIPRAVA:
Na olju popražiš narazena šampinjone in jih dodaš rukoli. Popražiš še pinjole in dodaš solati. Balzamični kis, olivno olje in sol dodaš po okusu in dobro premešaš.

KANELONE - delno po receptu na škatli kanelonov od Barille
 
Najprej sem hotela narediti zelenjavno lazanjo, potem pa sem v trgovini videla testenine - kanelone (nekaj časa nazaj sem jih jedla v gostilni in so bili odlični) in sem se odločila, da bom raje naredila zelenjavne kanelone. Naivno sem mislila, da mi bo to vzelo manj časa, saj je delanje lazanje zamudna reč (vsako vrsto zelenjave je potrebno posebej prepražiti in nato tisto zamudno nalaganje plasti). Pri kanelonih pa nadev hitro pripraviš, zamudno pa je polnjenje kanelonov:)
Tako, da sem prišla z dežja pod kap:)
  
SESTAVINE za cca 20 kanelonov:
2 bučki

4 korenji
čebula
konzerva koruze
sir
pelati
sol
poper

kaneloni

Bešamel:
80 g masla
80 g moke
malo več kot pol litra mleka
muškatni orešček
sol
poper


PRIPRAVA:
 
Zelenjavo narežemo na kocke (pazite, da so tako majhne, da jih boste lahko dali v kanelon), prepražimo, da postane mehka in dodamo pelate in nariban sir. Zmes mora biti ravno dovolj gosta, da se lepo nadeva v kanelone. Vmes naredimo bešamel omako (recept je na škatli).
Pekač namažemo z maslom in dno prekrijemo s polovico bešamel omake. Nato naložimo napolnjene kanelone in jih premažemo z bešamel omako in potresemo z naribanim sirom.
Pečemo v pečici pri cca 200 st. C približno pol ure.
 
Zraven paše kakšna solata in kosilo je gotovo:)
 

Drugače pa je ta teden gosto hrano pričela jesti mala M. Zaenkrat je jedla krompir in korenje in vsak dan ji gre bolje od ust:)

 










Ni komentarjev:

Objavite komentar