sreda, 3. oktober 2012

mOJA nAJLJUBŠA tORTA

Rada imam torte, ki nimajo veliko biskvita, to so npr. skutine torte ali pa kakšne pite. Na mojo "nesrečo" sem si našla moža, ki ima enak okus kot jaz in imava vedno problem kdo bo pojedel biskvit:)
Ponavadi sem to kar jaz:(
 
Moja mami je dobila en super recept za torto, ki ima biskvit samo na dnu in je zelooo dobra in jo skoraj vsako leto dobim za rojstni dan.
 
Letos pa sem jo prvič naredila sama, in sicer za mojega moža.
Torto ste lahko že videli tu.
 
Recept se sicer imenuje jogurtova strnjenka in vsebuje samo navodilo za pripravo nadeva, saj ni nujno, da sploh naredite torto - zadeva je slastna tudi v kakšnih modelčkih. 
 
SESTAVINE:
3 navadni jogurti v lončku
0,5 l rastlinske smetane
3 žličke želatine v prahu
sladkor (po okusu)
1 vanilij sladkor
0,5 kg sadja
 
PRIPRAVA:
Želatino pripraviš po navodilu na vrečki in jo dodaš ostalim sestavinam. Sadje v zmes vmešaš ali pa ga na koncu, ko je zmes že v modelčkih ali v pekaču potreseš in pustiš, da se pogrezne. Strnjenko daš čez noč v hladilnik.
 
*Če želite narediti torto, pa samo spečete biskvit za torto in na ohlajenega zlijete nadev.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar