sreda, 31. oktober 2012

nOVA sTRAST . . .

... je postalo vezenje. Že v Tildini knjigi Očarljivi izdelki za dom so mi bili všeč izdelki, ki so imeli izvezene motive. Pa sem si vedno rekla, da bo to zame pretežko. Ko pa mi je teta pokazala osnovni šiv za vezenje pa sploh ni bilo več tako težko in sedaj znam že vezti z dvema različnima šivoma. No, znam, je širok pojem:) Je pa vsak izdelek boljši in lepši:)
 
Prvi izdelki z vezenjem nastajajo za otroke od sodelavke, kamor hodim na obisk že skoraj celo leto ...
 
Naletela sem samo na eno težavo, in sicer na moje risarske sposobnosti, ki so žal ostale na ravni 8 letnika:( Na srečo prodajajo v trgovini s stvarmi za pletenje, šivanje itd. kopirni (kao indigo) papir za na blago od Burde. V paketu sta moder in rdeč papir dim. 83cmx57cm (za temnejše blago pa imajo tudi rumenega). Tako želen motiv prerišem na paus papir, na blago dam košček kopirnega papirja (s pravo stranjo obrnjenega proti blagu), čezenj dam motiv na paus papirju in ga prevlečem s svinčnikom. Motiv se odlično pozna na blagu, kot vidite na spodnji sliki. Črte na žogi bom sedaj izvezla in končni izdelek bo lepa, pisana žoga:)
 

 
Končni izdelek pa boste videli v decembru, saj bo podobna darila prinesel Miklavž dojenčkom in malčkom v naši bližini:)
 
Tako, to je moja zadnja objava v tem mesecu. Sem kar ponosna nase ta mesec, saj sem objavila rekordno število objav v enem samem mesecu, t.j. 17 objav:)
 
Novembra pa bom gotovo bolj skromna, saj bom pomagala šivati Miklavžu in izdelkov ne bom smela pokazati ... Se pa sigurno kaj oglasim ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar