sreda, 27. februar 2013

9. mESECEV . . .

... je včeraj minilo odkar je na svet prišla mala M. Na kosilo je mala povabila dedija in babi in kot se spodobi smo imeli tudi sladico - pečena jabolka (recept mi je povedala prijateljica Mateja).
 
Za pripravo je ta sladica res enostavna in hitra. Doma morate imeti nekaj jabolk, 2 žlici sladkorja, košček masla in malo cimeta. Jabolka olupite, narežete na koščke in le-te stresete v pekač. Dodate maslo, sladkor in cimet in vse premešate ter pečete na 200 st. C, dokler se jabolka ne zmehčajo. Vmes malo premešate, da se vsa jabolka lepo zmehčajo.
 
Če imate doma kaj sladoleda ali smetane je to še dodatno presenečenje, ker so pečena jabolka z njima še boljša:)
 
Mi smo imeli doma oboje in takole smo se posladkali ...


Danes pa je bila mala prvič pri frizerju. Malo je jokala, malo smejala in sedaj nima več čopka ala Bundes liga:


Frizerka ga je odstrigla stran, jaz pa ga bom spravila za spomin. Mala ima tako sedaj novo pričesko, ampak ni tako zelo drugačna, tisti, ki jo poznate od prej, jo boste še vedno prepoznali:)
 
 
Meni pa te dni uspe skoraj vsak dan malo šivati ... Vam jutri pokažem, kaj sem ustvarila.

1 komentar:

  1. Čestitke mali M. :)
    Sladica pa se sliši prav slastno. Škoda, da naši niso ravno ljubitelji sadja... ;)

    OdgovoriIzbriši