ponedeljek, 4. februar 2013

dARILA zA tRILETNIKA - tRETJIČ

Ta del darila sem delno naredila sama ...
V Harvey Normanu sem dala iz njegove fotografije narediti puzzle.
Potrebovala sem še škatlico za koščke puzzlov, ki sem jo naredila kar sama.
Uporabila sem isti papir kot za voščilnico. Škatlico sem naredila tako, da sem razdrla škatlico, ki sem jo naredila že dolgo časa nazaj in jo obrisala, izrezala in jo sestavila. Nanjo sem prilepila še fotografijo, ki je v puzzlih, da bo puzzle lažje sestavil.  
Kupila sem še okvir, ki sem ga okrasila s pikapolonicami in žabico.
Takole so barvno usklajena voščilnica, škatlica in kocka.
Darila sem zavila ločeno in na vsakega namesto pentlje, prilepila vrečko s penicami, ki jih ima zelo rad. Skrila sem jih po prostoru, kjer smo praznovali in mali jih je moral najti. Seveda smo mu malo pomagali. Tako je odpiranje daril trajalo dalj časa in na koncu jih je še kar hotel iskati:). Večkrat uporabim takšen način podarjanja daril in je vedno zabavno:)
P.S. Ovojni papir je iz Ikee in mi je tako zelo všeč, da razmišljam, da bi ga delček izrezala in dala v okvir - nastala bi zabavna slika za otroško sobo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar