četrtek, 14. februar 2013

šŠŠŠŠŠ, čAS zA sPANJE

To govorim moji mali, ko je čas za spanje ...

Danes zvečer je imela žurko v postelji in jaz sem sedela v naslonjaču in vezla. Darilo za fantiča, ki je točno pred mescem in tremi dnevi prišel na svet. Kljub slabi svetlobi sem vezla čisto po narisanem motivu, delo pa bom raje končala v dnevni sobi, pri boljši svetlobi in dobri družbi.


Vmes sem mislila, da bo mala že zaspala, ker je že ležala v pozi za spanje ...
 

... a je hitro skozi ograjo posteljice pokukala roka:)

 
Bilo je veliko aaaa-je, iiii-jev in drugih samoglasnikov, dajanja dude ven in noter v usta, premetavanja, a je na koncu le omagala. Zaspala je čisto sama, mami in oči sva bila v drugi sobi. Odrašča, ta najina mala deklica.
 
P.S. Čeprav z E.-jem ne praznujeva Valentinovega, imava raje Gregorjevo, ker je bolj slovensko, me je danes vseeno presenetil s šopkom tulipanov:) Hvala, mož:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar