sreda, 29. maj 2013

dARILA zA mALO M. - pRVIČ

Mala M. je dobila ogromno daril, prvega pa je seveda dobila od mamice in očija.
Daril je bilo več in vse skupaj sem zavila v škatlo:

Ob robu škatle je ta napis ...
... ki je popoln, saj bom v to škatlo shranila drobnarije iz njenega prvega leta.
V škatli pa so bila različna darila:
Oblekica s trakom, ki jo je nosila na zabavi in sem jo kupila
v trgovini Mother Care:

Priponka, ki jo je nosila cel dan, da so vsi vedeli kateri rojstni dan praznuje:




Moja in upam, da nekoč tudi njej, ljuba knjiga, ki jo imamo sedaj doma v treh jezikih (še v portugalščini in angleščini):
Voščilnica, ki sem jo naredila sama in je v stilu vabila:
Glavno darilo pa je bila krpanka, ki sem jo delala kar nekaj ur in upam, da jo bo še dolgo hranila in lepo skrbelo zanjo.
Prvotno je bila mišljena večja krpanka, pa sem jo zaradi pomankanja časa zmanjšala in sedaj meri 1 m x 1,20 m. Blago mi pri prešivanju ni tako zelo vleklo, ker sem si pomagala z bucikami za krpanke, ki so super zadeva. Najbolj pa mi je všeč posebna folija za pomoč pri izdelovanju aplikacij. Te je sedaj res enostavno delati. Moram pa zagotovo čez poletje na tečaj izdelovanja krpank, ker ta je bila taka zelooo amaterska:)
Ampak, meni zelo ljuba, ker je za mojo malo M.
Pa še novička: danes je mala M. postala sestrična, jaz pa teta:)
Moj brat je namreč postal očka mali punčki:)
Tako, da bom naslednje dni ustvarjala za mojo nečakinjo:)

1 komentar:

  1. malo brkljam po tvojem blogecu.., :)
    Kako si luštno krpanko sešila! Zelo lepo darilo za malo M. :))

    OdgovoriIzbriši