torek, 7. maj 2013

uSTVARJANJE z wASHI tAPEOM

Pa sem ga končno kupila tudi jaz. Washi tape namreč.
 
 
To je v bistvu selotejp z različnimi vzorci in ga lahko uporabiš za vse mogoče. Na tem blogu imate nekaj idej za delo z njim, cel kup pa se jih najde na spletu.
 
Jaz sem svoje našla v trgovini Rayher (v Lj., kjer je bil dolga leta Prometej), kjer bi lahko preživela ure in ure in zapravila na stotine evrov:) Ampak sem šla v trgovino s seznamom in sem se ga stritktno držala:)
 
Torej zamislila sem si, da bom na vrata sobe male M. nalepila njeno ime. Tako sem kupila lesene črke in jih prelepila z washi tapeom.
 
 
Kupila sem takšnega, ki je v bistvu blago, ker so mi bili bolj všeč vzorčki. Delo je šlo hitro od rok, samo robovi so malo "štrleli" stran in sem jih od zadaj zalepila z navadnim selotejpom. Črke sem na vrata pritrdila z obojestranskim selotejpom (ki gre, preverjeno, enostavno z vrat).
 
 
Naslednji projekt pa je prenoviti okvir za sliko, da bo nastal komplet za na vrata:) Mogoče mi ga uspe narediti danes in vam ga pokažem jutri ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar