četrtek, 9. maj 2013

vESTE kAJ sTE pOSEJALI?

Tako se glasi naslov članka na spletu, ki sem ga našla, ko sem iskala na kakšen način označiti, kaj in kje sem posejala oz. posadila na naši njivici. Da, imamo njivo:) Tako manjšo, ampak večjo od navadnega vrta, zato sem jo poimenovala kar njivica.

Takole je izgledala naša njivica, ko na njej ni še nič rastlo:

 
Vse ideje o označevanju so mi bile všeč, najbolj enostavni in všečni pa so mi bili glineni lončki - zvončki.
 
Kupila sem glinene lončke in sem mislila, da jih bom lahko kar takoj pobarvala. Ampak prodajalci so gor nalepili 2 nalepki, ki nista šli enostavno stran. Zato sem jih namočila v vodi in odstranjevanje je bilo potem lažje.
Čez noč so se posušili in naslednji dan sem pobarvala robove in z alkoholnim flumastrom napisala imena rastlin. To sem naredila na našem dopustu prejšnji teden, včeraj pa sem jih dokončala, ko sem jim narisala še pike in pikice.  

E. je iz žice naredil "stebla", ki sem jih enostavno vstavila v lončke in nastali so glineni zvončki:)


Ker je njivica kar oddaljena od stanovanja, sva zelišča posadila v dva glinena korita in jih postavila na zelenico pred stanovanjem.


Nekaj zelenjave in sadja sem posejala oz. posadila že prejšnji teden in v enem tednu je ven prišla:

*redkvica*
 




*bučke*

 
 *kumare*


*jagode pa so že zacvetele*
 



Njivica od daleč:
 


Nič je ne bova ogradila, ampak bo funkcijo ograja imela koruza, fižol, paradižnik, paprika in še kakšna višje rastoča zelenjava, ki jo bova posejala oz. posadila ob robovih.
 
Tile pridelovalski začetki so sila zabavni in upam, da nam uspe kaj pridelati:) Ker bo gotovo vse bolj rastlo v slogu s plevelom, ker dvomim, da bova imela čas prežati na vsak plevel, ki si bo drznil priti na obisk:)
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar