torek, 17. september 2013

dOMAČ kRUH

Prejšnji teden sem prvič spekla domač kruh. No, saj sem ga že kdaj prej, ampak mi ni nikoli uspel. Tokrat sem na pomoč poklicala prijateljico, ki je prava mojstrica v peki. Prinesla je domačo moko iz mlina njenega brata (še malo reklame:) 
Pomagala mi je pri zamesitvi testa, naredila sva eno testo iz pšenične polnozrnate moke in iz navadne bele moke (ki pa ni čisto bela, ker je mleta na mlin iz kamna). Dogajanje sta seveda popestrila mala M. in sin prijateljice:)



Testo sem nato sama vzhajala, naredila hlebca in par žemljic. Pojma nimam od kje sem se spomnila, da moram dati hlebca vzhajati v posodo v katero daš serviet posut z moko:) Naslednji dan sem v mamini shrambi našla pravi pehar, v katerem bom naslednjič vzhajala hlebec, kar bi morala narediti že prvič.


 

Pekla sem kar v treh pečicah, ker je bilo toliko testa in seveda so se v eni pečici žemlje malo preveč zapekle:)



Za v prvo je bil kruh odličen in sem ga kar nekaj zmrznila. Trenutno okrevam po zoprnem prehladu z vročino in se niti spomnila nisem, da imamo v skrinji domač kruh. In smo spet jedli kupljenega. Res si želim, da bi jedli samo domačega. Upam, da nam uspe:) 

Zdaj mi mora prijateljica samo povedati recepta za oba kruha, ker vmes ni bilo časa za pisanje:) 


Ni komentarjev:

Objavite komentar