sobota, 7. september 2013

iDEJE zA dEKLIŠČINO

Moja poročna priča se je preteklo soboto poročila in zato smo ji punce 14 dni nazaj pripravile dekliščino. 

Bila sem že na kar nekaj dekliščinah in vedno mi je zabavno pripravljati majhne pozornosti. Skupaj z ostalimi puncami smo pripravile naslednje stvari: 

Majice, ki smo jih nosile punce: 



Majico, ki jo je nosila nevesta: 



Ni neveste brez tančice. Sešilo sem jo kar jaz iz starih zaves. Enostavno sem zarobila kos blaga in na enem koncu pustila tunelček v katerega sem napeljala obroč za lase. 


Moja sestrična S. je narisala sliko gospodinje in nanjo smo nalepile listke z nalogami. 


Posladkale pa smo se z mini mafinčki: 


Naloge so bile tipične: make up, kuhanje, skrb za dojenčka, šivanje, kviz o bodočem možu, britje balona itd. 
V Lj. je morala prodajati piškote, obriti 3 moške, zbrati 30 razlogov zakaj se ne poročiti ... Največ denarja pa je zbrala s posebno majico, na katero so natisnili denar po 10, 5, 2, 1 in 0,50 evra in vsak moški, ki je hotel izrezati denar, je moral prej plačati:)

Nevesta je naloge dobro opravila in je od komisije za zakonsko življenje dobila certifikat, ki potrjuje izpolnjevanje pogojev za zakonski stan:) 

Nevesta je dan po poroki praznovala rojstni dan, zato smo ji punce, ki smo bile na dekliščine že na ohceti voščile in ji za darilo dale album s fotkami z dekliščine. Najbolj mi je všeč stavek na koncu albuma:)




 P.S. Ugotovila sem, da se dekliščine bližajo koncu ... Imam še čisto malo neporočenih prijateljic:) Ja, se staramo:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar