sobota, 7. september 2013

pOROČNA dARILA

Odkar sem začela hoditi na poroke je najbolj zaželjeno darilo denar... 

Sama nerada dam za darilo samo kuverto z denarjem, zato se vedno poskusim spomniti nekaj drugačnega. Večkrat sem dala za darilo že skrinjico polno kovancev po evro ali dva, rada podarim tudi glinen potičnik, zadnje čase so popularni darilni boni Zvezdar ...

Eno izmed daril, ki sva ga midva dobila za najino poroko, je bila košara polna drobnarij (sveča, CD z romantično glasbo, šampanjec, čokolada itd.) 

Ideja mi je bila zelo všeč, zato sem nekaj podobnega naredila tudi za mojo poročno pričo. 

Naredila sem: 


V njem so se skrivale najrazličnejše stvari, ki jih bosta mladoporočenca potrebovala za dober zakon. Čemu je kakšna stvar namenjena sem napisala na washi trak in nalepila na predmet: 


Paket pa sem lično zavila: 


Upam, da smo z darilom nasmejali nevesto in ženina:)

1 komentar:

  1. Zivjo! Lahko prosim napises kaj vse si se dala v skatlo in kaj si napisala :) Ideja se mi zdi odlicna ;)Hvalaaaaa

    OdgovoriIzbriši