sobota, 15. november 2014

cAKE pOPS

ali lizike, kot jim reče mala M. Ker so na palčki, jasno:)

Prejšnjo soboto sem se jih lotila po dveh letih, ko sem jih naredila za mini praznovanje male M., ko je dopolnila pol leta

Potem se jih nisem lotila več, ker je z njimi preveč dela in ker znam delati samo take navadne, posute z mrvicami. Na spletu pa vidiš tako lepe, da hitro dobiš manjvrednostni kompleks:)

Pred nekaj časa sem pri Prav posebni mami občudovala njene umetniške cake popse. Objavila je tudi link do super bloga, kjer je zelo dobro opisano in prikazano kako delati cake popse. 

Recepta, ki je objavljen na tem blogu sicer nisem uporabila, je bil pa zelo podoben. V polovico zmletega testa sem dala mascarpone, zmečkano banano in malo bananinega ekstrata, v drugo polovico pa mascaropone in nutelo. Prvotno je bil plan, da bananine oblijem z mlečno čokolado, nutelino pa z belo čokolado. Mlečni čokoladni preliv mi je dala mami in je iz Lidla (prodajajo ga samo za kratek čas:) in je super, ker se samo pogreje v mikrovalovni pečici in ven pride ravno prav gost. Ker niso imeli preliva iz bele čokolade, so na koncu vsi popsi bili obliti z mlečno čokolado. Sem pa za okoli 50 cake popsov porabila 3 vrečke preliva. 

Cake popsi tik preden so šli na mizo:)


Pa še zgodba zakaj sem jih sploh šla delati...

Moj brat je pred kratkim praznoval rojstni dan in nas je prejšnjo soboto povabil na rojstnodnevni zajtrk. Mala M to zjutraj razlagam in pravi, da mu morava narediti lizike (tako reče cake popsom). Pred kratkim je bila namreč z babi na obisku pri njeni prijateljici, ki je za svojo vnukinjo za r.d. naredila cake popse in je mala dobila enega in bila seveda navdušena, ker so bili na palčki kot lizika in pokriti z mrvicami, ki jih obožuje. 
Mala si je vse to zapomnila in tako sva se še pred zajtrkom lotili dela. Prvotno sem hotela narediti kar tiste iz Lidla v škatli, vendar imam težave s pretvarjanjem in je bila masa na koncu čisto preveč tekoča:)
Tako sem se lotila peke iz nič, kar je seveda bolj zdravo. 

Cake popsi so bili končani popoldne in so odšli na bratovo zabavo, kjer je bilo tudi polno otrok in v 10 minutah jih je zmanjkalo:) 







Ni komentarjev:

Objavite komentar