četrtek, 23. april 2015

bRISAČKE zA pODIRANJE kUPČKOV

Ali burp cloths po angleško. Najdete jih na vseh ameriških blogih in so očitno zelo priljubljeni pri ameriških mamicah. 

Ker Aljaž pridno podira kupčke in kdaj še kaj priteče ven iz njegovih ustec, porabim kar veliko tetra plenic. Zato sem sešila te brisačke. 

Dimenzije so različne, ker sem se prilagajala kosom blaga (porabila sem ostanke). Dolgi so okoli 60 cm in široki 20 cm. 


Sešiti jih je res enostavno. Odrežete en kos potiskanega blaga in en kos frotirja. V Svilanitu sem kupila cenejše brisače in jih enostavno razrezala. 

Jaz sem jih sešila skupaj z overlockom, ker je bilo to hitreje in bolj enostavno, v eni uri sem naredila 9 brisačk. Lahko pa jih sešijete z navadnim strojem. 

Nekateri imajo malo drugačno obliko, uporabljeno je drugačno blago. Nekaj idej je zbranih na mojem Pinterestu

Kasnejša opomba: Priporočam, da jih ne šivate z overlockom, ker so se že po prvem pranju (perem jih na 90 st. C) robovi začeli "cufati". Zgleda, da ta šiv ne zadrži dobro frotirja ali pa je kriva slabša kvaliteta frotirja. Tako, da je bolje, da se šiva tako, da skupaj sešijete kosa blaga lice na lice, pustite nekaj cm za obrniti, obrnete in nato naredite še okrasni šiv okoli. 

5 komentarjev:

  1. Luuuušne! :) Tudi jaz sem jih uporabljala. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe, dobra ideja! Tetr plenic gre za kupčke res veliko! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res super ideja! Takih in drugačnih brisačk v prvem letu itak ni nikoli dovolj! :) Lepe!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, super ideja, nisem še videla. Jaz sem imela tetra plenice, ki so potem romale v pranje za vsako figo. To bom sešila tudi jaz in dodajala k darilcom za male dojenčke. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za komentarje.. Tudi moje prijateljice, ki bodo v prihodnje rodile, bodo zagotovo dobile nekaj teh brisačk:)

    OdgovoriIzbriši