sobota, 4. april 2015

nOVO kRILCE zA nESTI k žEGNJU

Za k žegnu sem že lansko leto sešila Maruši novo krilce in tudi 
letos ni bilo nič drugače. Po moje bo to postala kar tradicija:)

Že dolgo časa sem imela na Pinterestu shranjeno navodilo za šivanje mehurčkastega (bubble) krilca. V škatlah z blagom sem imela shranjeno pikasto blago, malo bolj fino, kot nalašč za takšno krilce. 

S šivanjem sem imela malce težav, je bilo potrebno nekaj paranja:) Bom morala pa še vaditi tole nabiranje in šivanje na široko elastiko. 

Na koncu je kar dobro izpadlo in Maruša je bila prikupna v novem krilcu in ponosno je nesla svojo košarico s svojo mini potičko k žegnju. 





1 komentar:

  1. Zelo lušno krilce, bravo! Jaz se bom izgleda morala enkrat že naučit malo bolj šivat, kakšne vse projektke zamujam ;)

    OdgovoriIzbriši