petek, 3. april 2015

uČENJE mALČKA: vELIKA nOČ

Tekom tedna sem za Marušo pripravila različne dejavnosti, ki so povezane z Veliko nočjo: 

*Pripravila sem prvo senzorično škatlo: namesto riža sem uporabila umetno travo.

Jajčka v škatli so plastična in jih je Maruša sama pobarvala... Jajček sem nataknila na palčko za ražnjiče in jo vrtela, da je Maruša pobarvala celo jajce. Prostorčke v škatli za jajca sem pobarvala z isto barvo in tako se uči barve. 

**Na Pinterestu sem našla super velikonočne predloge: nekaj sem jih natisnila in plastificirala.


***Iz gumi moss pene sem izrezala različna jajčk in jih razrezala na pol. Maruša je iskala pare in jih okrasila z nalepkami. Gumi moss pena se tudi super lepi na okno z vodo. 

Ideji za senzorično škatlo in jajčka iz gumi moss pene sem našla pri Varuški Živi, ki ima še cel kup zanimivih idej.

Na blogu Z ljubeznijo, mama sem našla še zanimivo idejo za ustvarjanje. Maruša je uživala v iskanju jajčk s čopičem. 


Maruša rada ustvarja, rabi pa še spodbudo in pomoč pri miselnih igrah. Večkrat jo tudi spomnim na kotiček za učenje, da se bo navadila, da jo tam čakajo različne dejavnosti. 

Kako pa vi imenujete kotičke za učenje? Imate kakšno bolj zanimivo ime, da bolj pritegne otroka? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar