ponedeljek, 30. julij 2018

aLJAŽEV 3. rOJSTNI dAN

Ta teden razglašam za rojstnodnevni teden, saj bom pokazala kako smo praznovali rojstni dan Aljaža in Maruše in še nekaj rojstnodnevnih majčk, ki sem jih naredila za darila.


Prvi je praznoval Aljaž, in sicer je januarja dopolnil 3 leta. 


Januarja mu je najbolj všeč risanka Tačke na patrulji, zato sem prebrskala Pinterest in našla kup dobrih idej za zabavo. 


Pri nas doma zjutraj slavljenec vedno počaka v postelji, da dobi darilo in toliko mafinov s svečkami kolikor je star:)


Lansko leto smo imeli namesto kosila rojstnodnevni zajtrk in nam je bilo vsem všeč, zato smo to letos ponovili. 

Predlogo za vabila sem našla tu in na sredino samo napisala besedilo. 

Predlogo za spodnji napis in zastavice najdete tu.

Na zastavice sem nalepila črke, ki sem jih naredila na računalnik. 


Otroke sem zaposlila z različnimi dejavnostmi na temo Tačk na patrulji. Vsak je lahko dobil svojo značko, delovni list s pobarvanko, labirintom..., sestavljanke ... (žal ne najdem več linkov).




Idejo za mafine v obliki tačk sem našla tu.

 Pri dekoraciji torte nisem komplicirala, ampak sem kupila figurice vseh junakov iz risank, ki so bili hkrati tudi del darila:)

Rojstnodnevno majčko sem si res želela narediti na temo tačk, ampak nisem našla blaga oz. aplikacij, zato sem naredila cesto po kateri vozijo reševalna vozila, ki sem jih izrezala iz blaga na katerem so bila že natisnjena. Cesta je iz modrega jerseya na katerega sem z barvo za blago narisala črte. Trojka pa je iz potiskanega jersey blaga.  

 Za darilo je od nas dobil še podolgovato blazino za ob rob postelje, da ga ne zebe, ko se stiska k steni in ujemajočo blazino. 
Babi in dedi pa sta mu kupila posteljnino Tačke na patrulji:)





Ni komentarjev:

Objavite komentar