torek, 31. julij 2018

mARUŠIN 6. rOJSTNI dAN

Čas gre čisto prehitro:( Iz te male dojenčice je zrasla šestletnica:) 

Letos je imela malo smole, saj je zbolela prav na svoj rojstni dan in tako sta odpadla oba praznovanja - s prijateljicami in družino. 

Za temo letošnjega praznovanja si je izbrala samoroge, saj je od maškar navdušenost nad samorogi še ni minila:) 

*VABILA*

Naredili sva jih skupaj, Maruša je nalepila nalepke in napisala vabilo, jaz pa sem v notranjost prilepila besedilo.

*DARILA*


Za darilo sem ji sešila oblekico. Na belo majčko sem nalikala preslikač samoroga. Preslikač sem naročila pri Mipki, silhueto samoroga pa sem našla tu
Majico sem malo odrezala in našila krilo iz jerseya na takšen način. 
V HM-u sem ji kupila verižico z obeskom samoroga, tatuje samorogov v Tediju in kot vsako leto knjigo, letos si je zaželela Sovico Oko. 
Babi ji je med drugim kupila otroške lake Snails in na spodnji fotografiji ponosno kaže svoje roza nohtke:)

V večini je za darila dobila za obleči, igrače in za šolo. 
Pokažem vam še pentljo s samorogom, ki jo je dobila za darilo in je bila kupljena pri Mini Stilistica.


*Kmalu po rojstnem dnevu se je na lastno željo ostrigla skoraj za 15 cm, zato razlika v dolžni las na fotografijah:)

*OKRASITEV*

Balona šestko in samoroga sem kupila v Tediju in sta ogromna, velika cca 1 m:) Napihneš ju s pomočjo slamico. Zastavice sem sešila že za njen 1. rojstni dan, napis Maruša pa je iz črk iz Moja male sobice in ga ima drugače obešenega v svoji sobi.





*HRANA*

Za zabavo s prijeteljicami in prijatelji sem hotele narediti letos zelo popularno cream tart v obliki številke in samoroga
Namesto listnatega testa sem pekla piškotno osnovo po tem receptu (delala sem dvojno maso). Kremo sem pravtako delala po istem receptu, ampak mi je prišla preveč tekoča, zato sem z njo nadevala piškotne košarice

Ker je zabava odpadla in sem imela testo že spečeno, sem vseeno naredila samoroga. Za nadev sem uporabila kremo iz mascarponeja, smetane in sladkorja, ki se je lepo obnesla. Rog je iz zlate tičine mase, ušesa iz bele, oči iz čokolade za pisanje, okrašen je s perlicami in sladkornimi mavricami in samorogi. Vse to sem kupila pri Pekisu. Za barvo so poskrbele še mini penice in vrtnice.

Za otroško zabavo sem naredila sadna nabodala, v papirnatih vrečkah (Tedi) so kokice, najraje pa so imeli penice.



Na zabavi za družino pa sem za bratrance in sestrične penice dala v pikaste vrečke in jih zalepila z nalepkami.

Za otroško zabavo cream tarta nisem šla še enkrat delati, saj ni tako dober kot izgleda in se piškotno testo s smetano težko je, zato sem raje naredila mafine. 

Za glavno torto sem imela velike plane, želela sem narediti takšno kot sem jo našla na Pinterestu, vendar nisem imela pravega nastavka za vrtnice in smetana se mi ni lepo razmazala po torti, zato je nastala malo drugačna, čisto unikatna samorogova torta:) 

*AKTIVNOSTI*


Maske samorogi za punce.

Maske Batmani za fante.

Pripni rog na samoroga.

Samoroga mi je narisala Anja, z Marušo pa sva ga pobarvali.

Najdi samoroga.


Objava je malo bolj obširna, ampak se je veliko dogajalo in imam rada vse arhivirano in upam, da bodo komu prišle prav moje ideje in linki:) 



1 komentar:

  1. Uau, prava tematska zabava! Super si se potrudila, všeč so mi sladice. :)

    OdgovoriIzbriši