četrtek, 26. julij 2018

kAKO rECIKLIRATI mOŠKO sRAJCO aLI šE eNA pOLETNA oBLEKICA

Brat mi je dal srajco Ralpha Laurena, ki je bila malo strgana pri rokavu in želel, da za njegovo hčerkico, 7-mesečno dojenčico Ano naredim poletno oblekico. Edina želja je bila, da se vidi znak - konjiček:)

Danes je Ana praznovala god in zato sem ji za darilo sešila poletno oblekico, ki je res enostavna za narediti in se ji po angleško reče Pillowcase dress.

Navodila za šivanje sem našla na Pinterstu, ki me je vodil do bloga, kjer je natančno opisano kako sešiti obleko.

Priložena je tudi tabela za velikost in vzela sem mere za 6-9 mesecev, ampak je bila obleka po teh navodilih predolga, kljub temu da je bil roza trak široka cca samo 8 cm. 

Originalno je bila obleka takšna:

Ko smo ji jo oblekli, ji segala do stopal, zato sem jo skrajšala in na rob prišila samo čipko. Končna dolžina je bila torej cca 30 cm (plus še 5 cm za šive za zarobit). 

Širina in dolžina pri odprtinah za roke je bila prava, nisem pa šivala obrobnega traku, ampak sem robove samo zarobila. 

Znak konjička sem izrezala iz blaga v obliki kroga, ga s pomočjo aplikacijskega papirja nalikala na oblekico in obšila s cik cak šivom. 
Pika na i pa je našitek Ralph Lauren, ki sem ga odparala s srajce in našila na zadnjo stran oblekice. 

Oblekica je res lepa in Ana bo v njej šarmirala na morju:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar